رفع غبغب

زاویه سازی صورت

ویزر راهی نو برای زاویه سازی

زاویه سازی صورت با روشهای متفاوتی انجام می شود و ایجاد صورتی هالیوودی درخواست بسیاری از مراجعین می باشد . معمولا زاویه سازی را با تزریق فیلر و ژل انجام می دهند و باعث ایجاد زوایای تند و واضح در فک تحتانی می شوند که این راه شایعترین روش زاویه سازی در صورت می باشد .

اما بسیاری از افراد دارای استخوان فک تحتانی مناسبی می باشند که زوایای خوبی هم دارد اما به دلیل تجمع چربی در زیر فک و ناحیه غبغب این زوایا پوشیده شده و محو می باشد و اگر جراح بتواند با ظرافت این چربی ها را برداشت کند زوایای فک تحتانی خود را به زیبایی نشان خواهند داد .

لیپوماتیک غبغب بهترین راه برای برداشت این چربی های اضافه زیر فک و جلوی گردن می باشد و بهترین دستگاه برای لیپوماتیک غبغب دستگاه ویزرلیپو ساخت کشور امریکا می باشد . ویزر دستگاهی می باشد که با امواج اولتراسوند خود فقط چربی ها را خارج می کند و به سایر بافتها هیچ آسیبی نمی رساند . با ویزر می توان به راحتی تمام چربی زیر فک و جلوی گردن را خارج نمود و با ظرافت هرچه تمامتر جزئی ترین تغییرات را انجام داد .

علاوه بر اینکه ویزر لیپوساکشن بسیار عالی برای غبغب انجام می دهد و جزئی ترین مقادیر چربی را نیز خارج می کند دسگاه ویزرلیپو خاصیت لیفتینگ و تایتنینگ هم دارد یعنی باعث سفتی پوست محل عمل و نیز لیفت ناحیه می شود و این خاصیت ویزر به نتیجه نهایی عمل بسیار کمک می کند .

افرادی که نتیجه عالی برای زاویه سازی صورت می خواهند بعد از انجام ویزر می توانند اعمال اضافی مانند تزریق فیلر در محلهای مناسب یا هایفو نیز انجام دهند تا نتیجه کامل و ایده آل خود را بدست آورند اما خود لیپوساکشن با ویزر و اثر لیفت ویزر نیز به تنهایی مقدار زیادی از نتیجه را برای مراجعین محترم ایجاد خواهد کرد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا