قیمت پیکر تراشی

قیمت لیپوماتیک - هزینه پیکرتراشی با ویزر

قیمت پیکر تراشی با ویزر از هزینه لیپوماتیک معمولی بالاتر می باشد زیرا پیکرتراشی شما با دستگاه منحصر بفرد ویزرلیپو و با کیفیت بسیار عالی انجام می شود اما تفاوت کیفیت کار و نتیجه حاصله بسیار از اضافه قیمت پرداختی مناسبتر می باشد و در کل شما با هزینه بسیار پایینی پیکرتراشی انجام داده اید .

مراکزی در تهران پیکرتراشی را با ویزر انجام می دهند اما خودشان صاحب دستگاه نیستند و بنا به درخواست بیمارشان که می خواهد حتما با دستگاه ویزرلیپو پیکرتراشی برایشان انجام شود دستگاه ویزرلیپو را اجاره می کنند .هزینه اجاره ویزرلیپو بین 10 تا 20 میلیون تومان می باشد . بنابر این اگر در مراکزی که خودشان دارای دستگاه ویزر نیستند شما بخواهید پیکرتراشی با ویزر انجام دهید حداقل 10 میلیون تومان تفاوت قیمت با سایر روش ها وجود دارد که البته این 10 میلیون تومان به نسبت نتیجه خیلی بهتری که شما با ویزر می گیرید عدد قابل ملاحظه ای نیست .

کلینیک ایران ویزر با مدیریت آقای دکتر رضائی خودش مالک یک دستگاه ویزرلیپو می باشد و ما همه عمل های پیکرتراشی را با ویزر انجام می دهیم و این تفاوت قیمت را برای زیباجویان عزیز حذف کرده ایم به عبارت دیگر ما عمل پیکرتراشی را با دستگاه ویزرلیپو و با کیفیت بسیار عالی انجام می دهیم اما هزینه پیکرتراشی در کلینیک ما معادل مراکزی است که بدون ویزر و به صورت دستی و سنتی لیپوماتیک انجام می دهند .

تخفیف بسیار خوب  در هزینه پیکرتراشی در کلینیک ما :

قیمت پیکر تراشی با ویزر = قیمت لیپوماتیک دستی و سنتی در سایر مراکز

قیمت پیکر تراشی

هزینه عمل پیکرتراشی را عوامل مختلفی تعیین می کند و معمولا هزینه نهایی حاصل جمع این عوامل می باشد :

دستمزد جراح : اولین و مهمترین عامل تعیین قیمت دستمزد جراح و دستیاران و تیم کلینیک می باشد . معمولا برای عمل پیکرتراشی جراح یک یا دو دستیار نیز حین عمل دارد که برای هر عمل دستمزدی دارند و نیز کارهایی که بعد از عمل نیز برای شما انجام می شود شامل ویزیت ها و پانسمان و … تمام این عوامل تحت عنوان دستمزد جراح مطرح می شود که هر پزشکی بنا بر شرایط خودش برای هر عمل دستمزدی را تعیین می کند . در جریان باشید موارد بعدی که تحت عنوان نوع دستگاه و شرایط بیمار ذکر می شود در تعیین دستمزد جراح مهم می باشد .

هزینه بیمارستان : عدد اصلی بعدی هزینه مرکز جراحی یا بیمارستان می باشد که شامل هزینه های اتاق عمل متخصصین بیهوشی وسائل مصرفی هتلینگ بیمارستان  و سایر هزینه های بیمارستان می باشد. این هزینه را پزشک شما ممکن است بصورت جداگانه به عهده شما بگذارد و یا در دل هزینه ای باشد که از شما دریافت می کند. یعنی ممکن است به شما بگوید دستمزد من اینقدر است و هزینه بیمارستان را شما جداگانه بر اساس فاکتور بیمارستان تسویه کنید و یا بگوید هزینه کل اینقدر می باشد و هزینه های بیمارستان را من خودم تسویه می کنم . بدیهی است در حالت دوم عدد دریافتی پزشک بیشتر خواهد بود .اما در حال حاضر به دلیل افزایش بسیار زیاد تعرفه بیمارستانها و مراکز جراحی اکثر جراحان ترجیح می دهند بیمارشان جداگانه هزینه بیمارستان را تسویه کند تا سوء تفاهم بابت دریافتی پزشک ایجاد نشود و مسائل مالی روشن باشد. 

نوع دستگاه پیکرتراشی : بر اساس دستگاهی که عمل لیپوماتیک برای شما انجام می شود  دستمزدجراح متفاوت می باشد زیرا معمولا باید از دستمزد خودش مقداری را بابت اجاره دستگاه یا مصرفی و استهلاک دستگاه بپردازد . به عبارت دیگر هزینه عمل با دستگاه های خوب تر بالاتر می باشد. 

در حال حاضر اکثر موارد عمل های لیپوماتیک بدون استفاده از دستگاه و به صورت دستی و سنتی انجام می شود که کم کیفیت ترین نوع پیکرتراشی و متاسفانه شایعترین نوع عمل پیکرتراشی می باشد و این نوع عمل باید پایین ترین قیمت را داشته باشد .

مورد بعدی استفاده از دستگاه لیپوماتیک می باشد که البته این دستگاه نیز به دلیل عوارض زیاد کمتر استفاده می شود و باید قیمت پایینی داشته باشد .

در جایگاه سوم دستگاه های بادی جت و لیپوست قرار دارند که از سیستم پاشش آب و لرزش کانولا بهره می برند و دستگاه های قابل قبولی می باشند .

جایگاه چهارم دستگاه ها متعلق به دستگاه پال ساخت شرکت میکرو ایر آمریکا می باشد که در بین دستگاه هایی که با سیستم لرزش کانولا عمل می کنند بهترین می باشد . دستگاه پال اگر به عنوان مکمل ویزر استفاده شود نتیجه پیکرتراشی عالی می باشد .

و بهترین دستگاه پیکرتراشی دستگاه محبوب ویزرلیپو ساخت شرکت سولتا مدیکال کشور آمریکا می باشد که برعکس بقیه دستگاه ها که با سیستم لرزش کانولا کار می کنند دستگاه ویزر با سیستم اولتراسوند کار می کند و قدرت تفکیک کردن چربی ها از سایر بافتها را به صورت کاملا انتخابی دارد و بهترین و عالیترین نتایج پیکرتراشی را ایجاد می کند .

تعداد و محل پیکرتراشی : بر اساس منطقه هایی که قرار است لیپولیز و ساکشن انجام شود و تعداد آنها و وسعت محل و حجم چربی تخمین زده شده قیمت گذاری عمل انجام می شود و هزینه نهایی تعیین می شود مثلا لیپوویزر شکم تنها با لیپوویزر شکم و پهلو و پشت متفاوت می باشد یا هزینه ویزر غبغب با قیمت ویزر شکم متفاوت می باشد . و نیز اگر کارهای دیگری به عمل لیپوماتیک اضافه شود مثل تزریق به باسن یا عمل ابدومینوپلاستی مسلما این هزینه ها هم اضافه خواهد شد . و نیز اگر فرد مراجع عمل شرایط خاصی داشته باشد مثل بی ام آی بالای نرمال یا فشار خون و…… که مشکلات عمل را بیشتر می کند هزینه پیکرتراشی بالاتر خواهد بود .

گن ، آزمایش خون ، سونوگرافی و داروهای بعد عمل : این موارد را معمولا بیمار به صورت مستقل و جداگانه پرداخت می کند اما به هر حال جزو هزینه های لیپوماتیک باید برای خودش در نظر داشته باشد .

 

 

علت تفاوت قیمت لیپوماتیک در مراکز مختلف :

بر اساس مطالبی که توضیح داده شد قیمت گذاری عمل پیکرتراشی اصول منطقی خاص خودش را دارد اما به هر حال مقدار زیادی از تعیین قیمت نهایی پیکرتراشی بر اساس شرایط هر پزشک و کلینیکی تعیین می شود و در شرایط مساوی منطقه عمل اگر قیمتها تفاوت دارد شما باید نوع دستگاه مورد استفاده ، هزینه های بیمارستان را در نظر داشته باشید و بقیه تفاوت بر اساس تخصص و تجربه و سلیقه جراح شما قیمت گذاری می شود .

قیمت پیکرتراشی در کلینیک دکتر رضائی :

در کلینیک ما سعی شده با حداقل قیمت عمل پیکرتراشی برای زیباجویان محترم انجام شود این امر با دو روش انجام می شود 

1 – ما بابت دستگاه ویزر عدد جداگانه ای دریافت نمی کنیم و شما عمل را با دستگاه ویزر انجام می دهید اما قیمت لیپوماتیک معمولی را پرداخت می کنید .

2 – دستمزد خالص جراح را در حداقل ممکن گذاشته ایم تا هزینه نهایی عمل پیکرتراشی کمتر شود .

متاسفانه موارد دیگر هزینه عمل پیکرتراشی در اختیار ما نیست تا بتوانیم هزینه ها را به حداقل برسانیم و مهمترین هزینه فعلی هزینه بیمارستان می باشد که در حال حاضر عدد درشتی می باشد !

برای ارزیابی محل و نوع عمل شما با کلینیک ما تماس برقرار می کنید و از طریق واتساپ کلینیک می توانید اطلاعات اولیه را دریافت نمایید و احتمالا قیمت نهایی عمل در مشاوره آنلاین یا حضوری تعیین می شود .

دکمه بازگشت به بالا