رفع غبغب

لیپوماتیک غبغب

ویزر برترین دستگاه رفع غبغب

لیپوماتیک غبغب با ویزر در کلینیکهای معدودی انجام می شود و ما یکی از این کلینیک ها می باشیم . معمولا رفع غبغب در اکثر مراکز و مطبها به صورت دستی و بدون هیچ دستگاهی انجام می شود و حرکت کانولای دستی باعث خرد شدن چربی ها می شودو با دستگاه ساکشن معمولی این چربی به خارج کشیده می شود . لیپوماتیک دستی غبغب باعث ناهمواری در ناحیه می شود و نمی توان به صورت کامل چربیهای غبغب را حذف نمود و احتمال آسیب دیدن پوست و نکروز محل نیز وجود دارد .

ما در کلینیک خود دستگاه ویزر داریم و برای رفع غبغب از این دستگاه استفاده می کنیم . ویزر دستگاه پیشرفته پیکرتراشی ساخت آمریکا و با تکنولوژی اولتراسوند کار می کند و با این تکنولوژی خود فقط چربی ها را خرد و ذوب می کند و به سایر بافتها آسیبی نمی زند . ویزر تمام چربی ها را به صورت کامل ذوب می کند و هیچ ذره ای چربی در محل باقی نمی ماند .

لیپوماتیک غبغب با ویزر بهترین راه برای رفع غبغب می باشد راهی آسان بدون بازگشت چربی و دایمی و بسیار راحت .

یکی از مزایای لیپوماتیک غبغب با ویزر امکان زاویه سازی عالی در صورت می باشد . ویزر با دقت تمام چربی های اضافی زیر فک و ناحیه غبغب را برداشت می کند و با این دقت در جزئیات می توان به راحتی صورتی زیبا با زوایای واضح در فکها داشت .

غبغب چیست ؟

غبغب را چانه دوم نیز می گویند . غبغب تجمع چربی در زیر چانه و قسمت بالای گردن می باشد وبخصوص وقتی گردن را خم می کنیم بیشتر خودش را نشان می دهد و شبیه یک چانه فرعی در زیر چانه اصلی دیده می شود . وجود غبغب بیشتر جنبه ارثی دارد و بعضی افراد اصلا غبغب ندارند حتی اگر خیلی هم چاق شوند و بعضی افراد علیرغم لاغری دارای غبغب می باشند اما معمولا وجود غبغب بزرگ باعث پنهان شدن زیبایی صورت و چاق نشان دادن بیش از حد در فرد می باشد و نیز سن فرد را بالاتر نشان می دهد .

افرادی که غبغب دارند اگر این غبغب کوچک باشد معمولا نیاز به اقدام زیبایی خاصی ندارند اما با افزایش سن و تجمع چربی در تمام بدن مقداری چربی نیز در غبغب فرد تجمع می نماید و باعث بزرگ شدن آن می شود و این امر باعث می شود زاویه فک تحتانی پوشیده شود و از بین برود که برای اکثر افراد ناخوشایند می باشد. بنابراین غبغب تجمع چربی در قسمت جلوی گردن و دقیقا در قسمت زیر چانه می باشد .

راه های برداشتن و رفع غبغب

از آنجایی که غبغب تجمع چربی اضافی می باشد مانند هر چربی دیگری در بدن برای رفع آن راه ای گوناگونی وجود دارد که مهمترین آنها رژیم غذایی ، ورزش و خارج کردن مستقیم چربی ها می باشد . برای رفع غبغب انواع رژیمهای غذایی پزشکی و خانگی تجویز می شود که گاه موثر می باشد و مقداری از توده چربی را کم می کند اما اولا این کار باید در طولانی مدت انجام شود و ثانیا توده چربی غبغب کمتر به رژیم غذایی پاسخ می دهد و افرادی که با رژیم غذایی وزن ایده آل بدست می آورند یکی از مکانهایی که تجمع موضعی چربی باقی می ماند و باید به صورت مکانیکی خارج شود و پیکرتراشی انجام شود همین غبغب می باشد .

راه دوم رفع غبغب ورزش می باشد که انواع زیادی از ورزش های خانگی برای رفع غبغب ابداع شده و پیشنهاد می شود اما از آنجایی که غبغب در ناحیه شل و پرریسک جلوی گردن قرار گرفته است نمی توان از ورزش های سنگین برای آن استفاده نمود و از این نظر اثر ورزش در رفع غبغب در طولانی مدت ظاهر می شود  و نتایج آن محدود می باشد بخصوص اگر غبغب بزرگ باشد ولی با این وجود در افرادی که مناسب لیپوماتیک غبغب نیستند یا تمایل به انجام پیکر تراشی غبغب ندارند ورزش بهترین راه رفع غبغب می باشد .

و سومین راه و بهترین و سریعترین راه رفع غبغب لیپوماتیک غبغب می باشد یعنی خارج کردن مکانیکی چربی های غبغب با دستگاه به صورت مستقیم و ساکشن این چربی ها به خارج از پوست . لیپوماتیک غبغب بهترین و سریعترین راه برای خلاص شدن از غبغب می باشد و فرد زیباجو بلافاصله بعد از عمل می تواند نتایج شگفت انگیز آنرا مشاهده نماید .

لیپوماتیک غبغب

لیپوماتیک غبغب مناسبترین و سریعترین راه رفع غبغب می باشد . در لیپوماتیک غبغب با روش های مکانیکی چربی غبغب خرد شده و از اطراف جدا می شود و با ساکشن به خرج کشیده می شود یعنی خیلی راحت و سریع کل چربی اضافی غبغب برداشته می شود و بلافاصله بعد از عمل بیمار نتیجه عمل و رفع غبغب را مشاهده می کند و مثل رژیم یا ورزش نیازی نیست چندین ماه منتظر نتیجه بماند. در لیپوماتیک غبغب ابتدا منطقه بیحس می شود سپس سوراخ کوچکی در زیر چانه ایجاد می شود و میله باریکی به نام کانولا به زیر پوست و روی چربی های غبغب فرستاده می شود این میله کوچک با ارتعاشات ریز و فراوانی که ایجاد می کند باعث خرد شدن چربی های غبغب می شود و سپس این چربی ها با دستگاه ساکشن به خارج کشیده می شود . این چربی زنده می باشد و قابل تزریق به مناطق دیگر بدن می باشد . در آخر عمل نیز معمولا سوراخ کوچک بخیه نمی شود و پس از چند روز ترشح مختصر این سوراخ خودبخود بسته می شود .

لیپوماتیک غبغب در اکثر مراکز به صورت سنتی و دستی انجام می شود یعنی میله باریکی به نام کانولا داخل غبغب فرستاده می شود و با حرکات رفت و برگشت دست پزشک چربی ها خرد می شود که این شایعترین و ساده ترین و نیز کم کیفیت ترین نوع لیپوماتیک می باشد 

بعضی مراکز برای انجام رفع غبغب از دستگاه لیپوماتیک یا سایر دستگاه های ارتعاشی مانند لیپوست یا پال استفاده می کنند که نسبت به نوع دستی و سنتی بهتر است اما به دلیل ایجاد ارتعاش شدید در جلوی نای و گردن مقداری خطرناک می باشد و احتمال ایجاد عارضه و صدمه زدن به راه هوایی می باشد مخصوصا خود دستگاه لیپوماتیک

و مرکز ما از دستگاه پیشرفته ویزر استفاده می نماید که مکانیسم آن ارتعاش نیست بلکه امواج اولتراسوند یا فراصوت است که هیچ آسیبی به بافتهای اطراف ایجاد نمی کند و فقط چربی ها را خرد و ذوب می نماید .

در انتهای عمل لیپوماتیک غبغب از بین رفتن غبغب کاملا مشهود می باشد البته مقداری ورم وجود دارد که پس از فروکش کردن این ورم نتیجه عمل واضحتر و زیباتر خواهد شود . در انتهای عمل برای بیمار گن پوشانده می شود و فرد زیباجو می بایست به مدت چهار هفته از گن استفاده نماید .

ویزر غبغب

یکی از دستگاه هایی که برای لیپوماتیک غبغب استفاده می شود دستگاه ویزر می باشد و لیپوویزر غبغب بهترین نوع لیپوماتیک غبغب می باشد . دستگاه ویزر ساخت کشور امریکا می باشد و برعکس بقیه دستگاه های لیپوماتیک که به روش مکانیکی و با ارتعاش باعث خرد کردن چربی ها می شوند دستگاه ویزر با سیستم پیشرفته اولتراسوند با استفاده از قدرت امواج فراصوت باعث خرد شدن چربی ها می شود و کیفیت و نتایج عمل ویزر غبغب بسیار بهتر از لیپوماتیک ساده می باشد  همچنین ویزر باعث تایتنینگ و لیفتینگ پوست می شود یعنی باعث سفت شدن پوست می شود و تا حد زیادی از شل شدن پوست که عارضه شایع لیپوماتیک غبغب می باشد جلوگیری می نماید .

مزایای لیپوماتیک غبغب با دستگاه ویزر

  1. لیپوماتیک غبغب با دستگاه ویزر کیفیت و نتیجه بسیار بهتری نسبت به لیپوماتیک ساده دارد و می توان تمام چربی های اضافه را به صورت کامل برداشت نمود .
  2. دستگاه ویزر خاصیت لیفتینگ و تایتنینگ پوست دارد یعنی باعث لیفت شدن پوست گردن می شود و از شل شدن پوست هم جلوگیری می کند.
  3. خونریزی حین و بعد عمل ، تورم بعد از عمل ، درد بعد از عمل ، کبودی بعد از عمل و دوره نقاهت بعد از عمل همگی در استفاده از دستگاه ویزر نسبت به سایر روش ها کمتر می باشد . زیرا ویزر فقط چربی ها را خرد می کند و به سایر بافتها آسیبی نمی رساند .
  4. در لیپوماتیک غبغب با دستگاه ویزر احتمال آسیب پوست ، نکروز پوست ، عفونت پوست یا سوختگی پوست  نسبت به سایر روشها کمتر می باشد 
  5. احتمال ایجاد سایر عوارض عمل پیکر تراشی مثل آسیب به بافتهای اطراف یا آسیب به راه هوایی یا آمبولی در ویزر کمتر از سایر روشها می باشد
  6.  ویزر برای ایجاد زاویه سازی در صورت و فک تحتانی بسیار عالی می باشد  زیرا با ویزر می توان چربی های عمقی را کامل برداشت و به عصبها اسیبی نرساند ونیز تا زیر پوست را کامل تراشید و به پوست آسیبی وارد ننمود . 
  7. برای افرادی که قبلا لیپوماتیک غبغب با سایر روشها انجام داده اند و نتیجه خوبی نگرفته اند یا دچار عود محل شده اند دستگاه ویزر بهترین انتخاب می باشد 
زاویه سازی صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا